# Opciones para el compilador C++. CXXFLAGS = -Wall -ansi -pedantic ifdef DEBUG CXXFLAGS += -ggdb -DDEBUG -fno-inline else CXXFLAGS += -O2 -DNDEBUG endif target = tdatp2 objetos = persona.o hashtable.o susanita.o galeshapley.o backtracking.o parser.o timer.o main.o all: $(target) persona_h= persona.h persona.o: persona.cpp $(persona_h) hashtable_h= hashtable.h $(persona_h) hashtable.o: hashtable.cpp $(hashtable_h) susanita_h= susanita.h $(hashtable_h) susanita.o: susanita.cpp $(susanita_h) galeshapley_h= galeshapley.h $(susanita_h) galeshapley.o: galeshapley.cpp $(galeshapley_h) backtracking_h= backtracking.h $(susanita_h) backtracking.o: backtracking.cpp $(backtracking_h) parser_h= parser.h $(susanita_h) parser.o: parser.cpp $(parser_h) timer_h= timer.h timer.o: timer.cpp $(timer_h) main.o: main.cpp $(timer_h) $(parser_h) $(galeshapley_h) $(bactraking_h) $(target): $(objetos) $(CXX) $(LDFLAGS) $(objetos) $(LOADLIBES) $(LDLIBS) -o $(target) #main.o: number.h # REGLAS ######### .PHONY: clean clean: @$(RM) -fv $(objetos) $(target)